Умови проживання
ПРАВИЛА
розміщення та проживання
на базі відпочинку «Кліментово»
Адміністрація бази відпочинку «Кліментово» просить всіх постояльців дотримуватися правил для збереження порядку і затишної атмосфери.
-
Загальні положення
1.1. Чинні правила регулюють відносини між базою відпочинку «Кліментово» і замовниками (споживачами) – громадянами України, іноземними громадянами, юридичними особами, особами без громадянства при здійсненні готельного обслуговування. Порядок проживання розроблений відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», «Правил розміщення» ДСТУ 4268: 2003, ДСТУ 4527: 2006, «Правил користування готелями або аналогічними способами розміщення та надання готельних послуг», затверджених наказом Державної туристичної адміністрації України від 16.03.2004 р. №19, згідно з якими база відпочинку надає послуги з розміщення замовників (споживачів) шляхом надання місць для тимчасового проживання та іншими законодавчими актами, що діють на території України, і регулюють правовідносини між виконавцями і споживачами у сфері надання готельних послуг.
1.2. Основні поняття, що використовуються в цих Правилах:
«База» – база відпочинку «Кліментово», складається з номерів, надає готельні послуги;
«Споживач» – фізична особа, яка придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити послуги для власних потреб;
«Замовник» – фізична або юридична особа, в тому числі суб’єкт туристичної діяльності (туроператор, турагент), який укладає з готелем відповідний договір про надання готельних послуг від імені споживача і здійснює оплату або надає гарантії здійснення оплати за договором;
«Готельні послуги» – діяльність Бази з розміщення споживача шляхом надання номера для тимчасового проживання, а також інша діяльність, пов’язана з організацією його проживання; складається з основних і додаткових послуг, які надаються при проживанні на Базі;
«Основні послуги» – послуги Бази, які включені у вартість номера: вмебльоване приміщення з однією або двома кімнатами, з ліжками, постільною білизною, рушниками, ванною кімнатою, засобами гігієни;
«Додаткові послуги» – послуги Бази, які не належать до основних послуг, які замовляються та сплачуються споживачем окремо;
«Бронювання» – процес замовлення Замовником (споживачем) основних і / або додаткових готельних послуг з метою їх подальшого використання конкретним споживачем або групою споживачів;
«Підтвердження бронювання» – згода Бази в бронюванні замовленого переліку основних і додаткових послуг за заявкою;
«Своєчасне анулювання бронювання» – відмова Замовника (споживача) від використання заброньованих послуг не пізніше ніж за три доби до дати запланованого заїзду;
«Пізнє анулювання бронювання» – відмова Замовника (споживача) від використання заброньованих послуг не пізніше ніж за добу до дати запланованого заїзду;
«Неприбуття» – фактичне неприбуття споживача, групи споживачів на Базу в день заїзду або анулювання заброньованих послуг менше ніж за 24 години до погодженої дати;
«Дата заїзду» – дата прибуття споживача на Базу;
«Дата виїзду» – дата виїзду споживача з Бази;
«Ранній заїзд» – заїзд споживача до розрахункової години;
«Пізній виїзд» – виїзд споживача після розрахункової години в день виїзду;
«Розрахункова година» – час, який встановлюється на Базі і при настанні якого споживач зобов’язаний звільнити номер в день виїзду.
Режим роботи Бази з 8.30-22.00 (за київським часом).
Розрахунковий час на Базі – 12.00 (за київським часом).
Час заселення – з 14.00 до 15.00 (за київським часом).
Час виїзду – з 11.00 до 12.00 (за київським часом).
1.3. На Базі використовуються миючі засоби, які схвалені Міністерством охорони здоров’я України та мають сертифікати якості.
1.4.Матеріально-технічне оснащення та мінімальний перелік послуг, що надаються Базою, відповідають вимогам встановлених стандартів для тимчасового розміщення споживачів.
1.5. База має книгу відгуків і пропозицій, яка знаходиться в куточку споживача, в приміщенні адміністрації Бази.
-
Інформація про послуги.
2.1. База відпочинку «Кліментово» доводить до відома споживачів всю юридичну інформацію про Базу в Куточку споживача.
2.2. Інформація надається в доступній наочній формі і знаходиться в адміністрації Бази і містить також:
-
нормативні документи, вимогам яких повинні відповідати послуги, що надаються;
-
ці правила;
-
прейскурант цін на номери;
-
перелік послуг, що надаються за окрему плату;
-
інформація про органи, які здійснюють захист прав споживачів.
2.3 Адміністрація забезпечує можливість проживання споживача на Базі тільки в оплачений період часу. Споживач, який бажає продовжити проживання на Базівідпочинку «Кліментово», повідомляє про це адміністратора Бази не пізніше, ніж за 24 години до закінчення терміну проживання. У разі якщо номер заброньовано іншими особами, споживачеві може бути надано інший номер (за наявності).
3. Плата за готельне обслуговування
3.1. Оплата за проживання та послуги, що надаються Базою, здійснюється в гривнях України, за готівковий або безготівковий розрахунок, кредитною карткою Visa, MasterCard, Maestro.
3.2. Плата за проживання на Базі стягується на умовах попередньої оплати 100% від вартості номеру.
3.3. У разі ненадходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Бази при оплаті проживання за безготівковим розрахунком споживачеві може бути відмовлено в розміщенні.
3.4. Плата за проживання стягується в залежності від категорії номера і послуг, що надаються споживачеві.
3.5. При оформленні проживання адміністратор Бази зобов’язаний видати споживачеві прибутковий касовий ордер.
3.6. Плата за проживання на Базі стягується відповідно до розрахункової години – 12:00 поточної доби за місцевим часом.
При проживанні менше доби (24 годин) плата стягується за добу незалежно від розрахункової години.
3.7. При бронюванні стягується оплата в розмірі 100% вартості номера за весь період проживання, що гарантує гостю наявність номера з 12.00 до 12.00 за будь-якого часу заїзду.
3.8. Час заїзду на Базу (check in time) – 14:00-15:00. При заїзді споживача без попереднього бронювання до зазначеного часу, База надає розміщення споживачеві при наявності вільних номерів.
3.9. При виїзді споживач зобов’язаний провести остаточний розрахунок за надані додаткові послуги.
3.10. База надає споживачеві без додаткової плати такі види послуг:
— виклик швидкої допомоги;
— користування медичною аптечкою;
— виклик таксі;
3.11. За проживання на Базі дітей до 7 років (при сімейному розміщенні) без надання дитині додаткового місця оплата не сплачується. За можливості, База може запропонувати додаткове місце за додаткову плату відповідно до діючого прейскуранта.
3.12 Проживання на Базі дітей понад 7 років сплачується відповідно до діючого прейскуранта.
-
Умови бронювання номерів.
4.1.Бронювання номера на Базі здійснюється за допомогою телефонного зв’язку.
4.2. Для підтвердження бронювання проводиться передплата 100% від вартості за весь період проживання протягом 5 робочих банківських днів з моменту виставлення рахунку ( відправки SMS з номером банківської картки ).
Умови анулювання бронювання
4.3. При анулюванні бронювання за 14днів до заїзду сума бронювання повертається повністю .
4.4. При анулюванні бронювання за 7 днів до заїзду сума бронювання повертається у розмірі 50% від передплати
4.5. При анулюванні бронювання менш ніж за 3 дні до заїзду сума бронювання не повертається.
-
Порядок проживання на базі відпочинку «Кліментово»
5.1. Оформлення проживання на Базі здійснюється на підставі пред’явлення документів, що засвідчують особу: паспорта, а за його відсутності – одного з таких документів: довідки встановленої форми, що видається в разі втрати громадянином паспорта, військового квитка (для військовослужбовців строкової служби), посвідчення водія, свідоцтва про народження для дітей у віці до чотирнадцяти років.
5.2. Іноземні громадяни або особи без громадянства пред’являють адміністратору паспорт, візу та міграційну карту.
5.3. Проживання на Базі з тваринами (вагою не більше 10 кг) допускається за погодженням з адміністрацією при наявності необхідних ветеринарних документів.
5.4. Гості споживача, на його прохання, і з повідомленням адміністратора, можуть перебувати на Базі з 9-00 до 23-00 годин, за умови пред’явлення документа, що посвідчує особу.
5.5. Відповідно до законодавства України, споживач відшкодовує збитки в разі втрати або пошкодження майна Бази (відповідно діючого прейскуранта), а також несе відповідальність за порушення, завдані запрошеними ним особами. Адміністратор Бази складає акт про псування (втрати) майна. На підставі цього акту споживач зобов’язаний відшкодувати вартість нанесеного збитку в касу Бази(відповідно діючого прейскуранта).
5.6. Прибирання номера та зміна рушників та постільної білизни проводиться 1 раз на 5 днів.
5.7 База має право припинити надання послуг (здійснити виселення) в таких випадках:
— якщо споживач неодноразово порушує Правила, що призводить до матеріальних збитків, або причиняє незручності іншим споживачам;
— якщо споживач порушує громадський порядок;
— якщо споживач порушує тишу з 23.00 до 7.00 години.
5.8. База в праві відмовити в поселенні у випадку коли:
— у споживача відсутні документи, документи не дійсні або прострочені, є підозри на те, що вони фальшиві;
— у споживача (гостя) неохайний зовнішній вигляд, він знаходиться в нетверезому стані, неадекватно і агресивно поводиться;
— споживач (гість) відмовляється дотримуватися правил внутрішнього розпорядку;
— споживач (гість) внесений до списку небажаних гостей;
— в інших випадках, передбачених законодавством України.
У спірних випадках рішення приймає адміністрація.
На Базі ведеться реєстрація небажаних гостей!
5.9. З метою особистої безпеки і збереження майна Гостям Бази слід:
— при виході з номера закривати крани сантехнічних приладів, зачиняти двері;
— дотримуватися правил пожежної безпеки.
5.10. За не здані на зберігання Адміністрації та залишені без уваги цінні речі, документи, коштовності АДМІНІСТРАЦІЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ НЕ НЕСЕ!
У разі виявлення забутих речей Адміністрація Бази негайно повідомляє про це їх власнику, якщо власник відомий. Адміністрація База зберігає забуту споживачем річ протягом 3 місяців. Цінні речі, великі суми грошей зберігаються до 1 року.
5.11. База залишає за собою право на ведення відеоконтролю в місцях загального користування (адміністрація, кафе,територія Бази і т.п.) Підписанням реєстраційної карти гостя споживач бере до відома і не заперечує проти факту використання в на Базі (за винятком номерів і санвузлів) систем відеоконтролю.
5.12. З метою забезпечення порядку і безпеки споживачів, на Базі забороняється:
— створювати незручності і порушувати спокій інших споживачів Бази;
— створювати незручності і порушувати спокій інших споживачів Бази;
— залишати сторонніх в номері під час своєї відсутності;
— передавати стороннім особам ключ від номеру;
— зберігати в номері громіздкі речі, легкозаймисті, вибухові, токсичні, наркотичні матеріали і речовини;
— переставляти і пересувати меблі, виносити з номера речі, що належать Базі;
— відкрито носити будь-які види цивільної, службової, бойової зброї, наявної у споживачів Бази, в тому числі при виконанні ними службових обов’язків, а також спеціальних засобів спорядження;
— палити в номерахБази, користуватися восковими і парафіновими свічками та іншими, за порушення стягується штраф у розмірі 500 грн.;
— користуватися нагрівальними приладами, якщо це не передбачено в номері Бази.
— забруднення території Бази.
5.13. При виїзді з Бази споживач зобов’язаний здати номер, звернувшись до адміністратора, а також здати ключі від номера.
5.14. Приймання номера здійснюється протягом 15-25 хвилин після звернення споживача до адміністратора.
5.15. Для збору сміття призначені урни і попільнички. За порушення цього правила адміністрація має право здійснити стягнення зі споживача.
-
Права і відповідальність сторін.
6.1. База, за умови дотримання цих Правил, гарантує споживачеві право користування наданими послугами без будь-яких втручань з боку адміністрації або інших осіб, які діють від імені або за дорученням Бази.
6.2. Споживач бере на себе зобов’язання щодо оплати наданих Базою послуг і несе відповідальність за дотримання цих Правил.
6.3. База не несе відповідальності за роботу міських комунікацій (відключення світла, води тощо).
6.4. У разі порушення Базою цих Правил, захист прав споживача здійснюється в порядку, встановленому чинним законодавством.
6.5. В інших випадках, що не передбачені цими Правилами, База і споживач керуються чинним законодавством.
-
Умови розміщення в готелі позачергово( при наявності вільних номерів)
Поза чергою, при наявності вільних номерів, на Базі розміщуються:
-
учасники Великої Вітчизняної війни;
-
учасники бойових дій;
-
матері з грудними дітьми;
-
інваліди першої, другої, третьої груп та особи, які їх супроводжують.
-
Додаткова інформація про умови проживання
У разі закінчення терміну проживання споживача на Базі при відсутності споживача за місцем проживання з 12:00 до 24:00 або з 24:00 до 12:00 (якщо проживання не буде продовжено і оплачено вчасно), адміністрація Бази вправі створити комісію і зробити опис майна, що знаходиться в номері відсутнього споживача, і звільнити номер. Матеріальні цінності у вигляді грошових коштів, дорогоцінних металів, цінних документів адміністрація безкоштовно зберігаються в сейфі, що знаходиться в адміністрації.
При вирішенні конфліктних ситуацій споживач і База керуються Законом України «Про захист прав споживачів», «Правилами розміщення», ДСТУ 4268: 2003, ДСТУ 4527: 2006.
Книга відгуків і пропозицій знаходиться в адміністрації і видається за першою вимогою споживача (крім осіб, які перебувають у нетверезому стані). Вимоги та скарги розглядаються адміністрацією негайно. База приймає, розглядає і задовольняє претензії тільки під час перебування споживача на Базі. Після виїзду споживача з Бази претензії та скарги не розглядаються.
Споживач зобов’язаний ознайомитися з планом по евакуації і правилами протипожежної безпеки, що знаходяться в номері.
В електричних розетках в номерах бази відпочинку «Кліментово» використовується напруга 220 вольт.
Наш персонал докладе всіх зусиль для того, щоб Ваше проживання було затишним і комфортним.
Бажаємо Вам приємного перебування на базі відпочинку «Кліментово»!
Додаткову інформацію завжди можна отримати за телефонами, вказаними нижче:
050 235 51 11 , 096 353 01 00